.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکصد ونوزدهمین جایگاه سوخت در مازندران افتتاح شد
یکصد و نوزدهمین پمپ بنزین مازندران با حضور مسئولان در آمل بهره برداری شد.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی طالبی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری دوشنبه شب در حاشیه افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در آمل اظهار داشت: با افتتاح این جایگاه جمع پمپ بنزین‌های منطقه ساری به ۱۱۹ باب رسید.

وی تعدد احداث جایگاه‌های سوخت را از اولویت‌های سالهای اخیر دانست و عنوان کرد: استان مازندران با توجه به موقعیت استراتژیکی که در حمل و نقل کالا و همچنین رفت و آمد مسافرین دارد، احداث جایگاه‌های سوختگیری متعدد در راههای ارتباطی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی ادامه داد: با افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت (سیروس سعیدی شاهان دشتی) در شهرستان آمل شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخت رسانی خواهیم بود.

حسینعلی طالبی گفت: جایگاه عرضه سوخت سعیدی آمل با صرف هزینه ای بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان آورده شخصی به بهره برداری رسید.

حسینعلی طالبی مدیر منطقه ساری با تلاش کارشناسان این شرکت و سرمایه گذاران بخش خصوصی، سال شروع پروژه را ۱۳۹۳ اعلام کرد و ادامه داد: جایگاه عرضه سوخت سعیدی با ظرفیت ذخیره سازی ۴۵ هزار لیتربنزین سوپر و ۱۱۰ هزارلیتر بنزین معمولی و تعداد دو سکو، هفت تلمبه و ۲۱ نازل، آماده خدمات رسانی است و پیش بینی می‌شود بخش قابل توجهی از نیاز سوختگیری خودروها در این شهرستان را به همراه داشته باشد و با افتتاح جایگاه سعیدی ۷ نفرمشغول به کار شدند.

وی با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سالهای اخیر، افزود: در حال حاضر منطقه ساری در هشت ناحیه تحت پوشش خود تعداد ۱۱۹ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد ۸۴ باب جایگاه سیان جی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تاکید کرد: با افتتاح این جایگاه سوخت رسانی مطلوب به مردم شریف استان و مسافران فراهم خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.